Alla inlägg under april 2013

Av Elin Norberg - 27 april 2013 12:56

Nu är man på bussen på väg till stan men älsklingen<3 har spenderat.natten i Byske och vi hade det sjukt mysigt igår, jag å denniz. Ska vara i stan några timmar och vi får se om det är någon rolig i stan:) sen taggar man valborg på tisdag:) antingen så drar man till ersmark eller så har man hela huset för sig själv:) får se om jag kan dra ihop några kompisar å se lite film och fara och nyss framför majbrasan eller nått sånt. Aja på måndag har man engelska nationella..yeah! är inte ett dugg taggad på att skriva den där jävla uppsatsen men jag måste tyvärr.. jaja nu ska man ha lite skoj i stan med älsklingen och troligtvis christina Lodberg så ni få ha en trevlig lördag.

Av Elin Norberg - 15 april 2013 09:32

Hur jävla svårt kan det vara att få behålla sina vänner? om de ska fortsätta såhär är nog alla borta snart! det känns som jag är helt jävla ensam just nu, ingen som hjälper mig att kämpa vidare! två av mina bästa vänner har nu gått vidare till ett liv på andra sidan! å jag hoppas dom har de bra där! men nu är jag kvar här på jorden och får kämpa med känslan att jag vill ta samma väg som dom! ner i graven.

men man får lov att kämpa vidare men jag saknar dom så mycket att det gör ont! å jag kommer nog aldrig bli av med skuldkänslorna..

R.I.P emelie å andreas <3

kommer sakna er och ni kommer alltid finnas i mitt hjärta!

sjukt skön låt! nu får jag använda musiken som lite tröst!

jag försöker fokusera på nått bra och kämpa sig igenom alla lektioner!

 

Av Elin Norberg - 10 april 2013 09:34

okej jag vet att jag varit sämst på att skriva men jag har haft så mycket i huvudet den senaste tiden så bloggen har varit det sista jag tänkt på. men nu kommer iallafall ett inlägg.

Det har inte hänt så mycket sen sist, jag har varit i skolan som vanligt sen varit på stan med min underbara kille<3 som jag var med typ hela påsklovet! vi körde skoter, åkte pulka med mina små kusiner, badade badtunna och isvak och va på ikea<3 

men nu är det iallafall skola igen men jag var inte på skolan igår och inte heller idag för jag har mått så jävla illa i typ en vecka nu:/<3 men de går nog över.

imorgon har iallafall jag och Denniz två månader<3 det har varit dom två bästa månaderna i mitt liv<3<3

aja nu ska jag fortsätta sova så ni får ha de så bra!

PUSSHEJ<3

   


Presentation


Mitt namn är Elin och jag är femton år.

Bor med mina förälrar, min lillebror och min hund.

Går i nian på björkskolan, och är så jävla skoltrött...

På fritiden är jag med mina underbara vänner.

De var lite om mig, om ni vill veta mer om mig får

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards