Alla inlägg under juni 2013

Av Elin Norberg - 26 juni 2013 21:24

OKEJ.. allt jag kan säga är att jag inte haft tid till att blogga men nu har jag iallafall tid. jag har inte gjort så mycket sen sist, jag har typ gått ut nian och sen har jag typ bara jobbat och sovit. men vaknade igår med dunkande huvudvärk och ont i halsen så jag for inte till jobbet. och i morse sov jag till klockan två. har inte gjort så mycket, har typ bara legat i sängen och drunknat i papper och sett film. sen när man låg som skönast ringer jesse, ludde, mogge och hans kompis till denniz och säger att dom ska komma.så typiskt.. då är de bara att stiga upp å klä på sig.. just mu sitter jag och bloggar lite medans denniz å jesse kollar på denniz andra dator. 

aja hejsvejs.

 

Presentation


Mitt namn är Elin och jag är femton år.

Bor med mina förälrar, min lillebror och min hund.

Går i nian på björkskolan, och är så jävla skoltrött...

På fritiden är jag med mina underbara vänner.

De var lite om mig, om ni vill veta mer om mig får

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards