Alla inlägg under maj 2013

Av Elin Norberg - 31 maj 2013 11:42

ja jag vet att jag inte bloggat på ett tag men jag har helt enkelt inte haft tid till det.. för som vissa vet så har min mamma cancer så jag har varit lite nere pga det.. men jag är glad att jag har mina vänner som stöttar mig. jag har varit nere pga en annan grej också men de har jag inte tänkt skriva här, så om ni vill veta det får ni fråga mig personligen. 

har svenska nu iaf, vi läser boken: pojken i randig pyjamas. det är ganska drygt men det är skönt att sitta ute i solen och läsa. efter skolan drar man till sjukhuset och hälsar på mamma och sen till stan och chillar med några kompisar! sen ikväll har jag tänkt att jag å älsklingen ska ta å bada lite innan vi sticker till byske för det r så sjukt varmt ute! :)

aja ska fortsätta läsa nu, kan berätta lite om klassresan senare ikväll!

asbra cover! <3

             


Av Elin Norberg - 2 maj 2013 10:05

 

asså herregud va tråkigt väder! man är inte ett dugg taggad på att stiga upp på morgonen.. men nu är man iallafall i skolan! efter skolan blir det nog stan en stund med älsklingen, sen blir de nog att fara hem och vila lite. just nu sitter jag och tittar på the grudge, de går sådär. hatar fortfarande den filmen! aja nu blev de ett litet inlägg för vi börjar men det är bättre än inget!<3 PuZZ<3


 


Presentation


Mitt namn är Elin och jag är femton år.

Bor med mina förälrar, min lillebror och min hund.

Går i nian på björkskolan, och är så jävla skoltrött...

På fritiden är jag med mina underbara vänner.

De var lite om mig, om ni vill veta mer om mig får

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards