Alla inlägg under november 2013

Av Elin Norberg - 14 november 2013 12:44

okej jag vet att det var ett tag sen jag bloggade.. jag vet! men har helt enkelt inte haft tid med det. men de mesta är väll som förut. är fortfarande ihop med denniz, och vi ska nu ha barn tillsammans. mamma kämpar på med cancern, jag har fått tillbaka min depression.. så de är väll som de har varit det senaste året (förutom barnet)! Men de jobbigarste av allt är att inte ha nån att prata med, som har haft det som jag har det nu. Och dom säger att de är ju "bara" att jag snackar med nån kurator. men så lätt är de faktiskt inte att "bara" snacka med någon om det. för vem jag än snackar med så är det ingen som riktigt förstår, inte ens min kille gör det även om han försöker. men jag kanske har gjort mig förtjänt av de här? för man får väll vad man förtjänar! men det jag egentligen är mest orolig över är att depressionen ska göra att jag inte kan ta hand om mitt barn så bra som jag vill kunna. men samtidigt är barnet ett litet ljus i mitt mörker! om jag inte hade haft den att se fram emot hade väll självmords tankarna som brukar komma i samband med depressionen kommit. men de är något jag bestämt mig för! DOM SKA INTE TILLBAKA!!!

Men nu ska jag tänka positivt! de är ju faktiskt snart december! min favoritårstid, inte bara för att jag fyller år då utan för att det är JUL!!!!:* 

 

     

Presentation


Mitt namn är Elin och jag är femton år.

Bor med mina förälrar, min lillebror och min hund.

Går i nian på björkskolan, och är så jävla skoltrött...

På fritiden är jag med mina underbara vänner.

De var lite om mig, om ni vill veta mer om mig får

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards